Nickelodeon i Smyk z konkursem na 10-lecie animacji „Psi patrol”

Z okazji 10-lecia serialu animowanego „Psi patrol” Nickelodeon we współpracy z siecią handlową Smyk przygotował specjalny konkurs dla fanów produkcji.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Nickelodeon i Smyk z konkursem na 10-lecie animacji „Psi patrol”
„Psi patrol”; fot. materiały prasowe

Zadaniem konkursowym jest kreatywne złożenie życzeń urodzinowych bohaterom „Psiego patrolu”. Warunkiem wzięcia udziału jest zakup produktów ze znakiem „Psi Patrol” o wartości min. 50 zł dostępnych w sklepach Smyk lub na smyk.com (aktualnie z okazji jubileuszu kreskówki można nabyć nowe zabawki Spin Master oraz licencyjne produkty marek Trefl, Media Service Zawada oraz EDG). Zabawa trwa do 28 marca.

Na zwycięzców czekają nagrody: organizacja urodzin z motywem kreskówki oraz zestawy gadżetów (baza „Psiego patrolu” oraz urodzinowy zestaw figurek „Psi patrol” od Spin Master). Szczegóły konkursu i regulamin znajdują się na stronie internetowej Smyka.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/psi-patrol-lubella-platki,7169794263767169a ##

Aktualnie „Psi patrol” można oglądać na kanale Nick Jr od poniedziałku do piątku o godz. 13.25 i 20.25.

„Psi patrol” przedstawia perypetie sześciorga bohaterskich szczeniąt - Marshalla, Rubble’a, Chase’a, Rocky’ego, Zumy i Skye, które wspólnie z dziesięcioletnim chłopcem Ryderem wyruszają na ratunek potrzebującym i stawiają czoło zagrożeniom.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dzemy-lowicz-psi-patrol-etykieta-cena-smaki-gdzie-kupic,7170028080125569a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały