„Nie bój się zimna” w kampanii Decathlonu (wideo)

Rozpoczęła się kampania sklepów Decathlon reklamująca odzież i akcesoria do jesienno- zimowych sportów i turystyki. Akcja przebiega pod hasłem „Nie bój się zimna”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej kampanii Decathlonu prezentowane są odzież i akcesoria do turystyki górskiej, jazdy na rowerze, biegania, nordic walking, myślistwa, jeździectwa, wędkarstwa, tenisa i gier zespołowych. Reklamy podkreślają, że mimo jesiennej i zimowej pogody nie trzeba rezygnować z aktywności na świeżym powietrzu.

Kampania - zaplanowana do 3 listopada - obejmuje reklamy w telewizji, internecie i na outdoorze oraz konkurs „Nie bój się zimna” w RMF FM, który zaczął się 8 października, a potrwa do 21 października.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu