Aldi Polska wybrało Agencję Nie Do Ogarnięcia

Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrała przetarg sieci sklepów Aldi Polska. Zajmie się obsługą profilu tej marki w serwisie LinkedIn.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aldi Polska wybrało Agencję Nie Do Ogarnięcia

Agencja Nie Do Ogarnięcia zwyciężyła w przetargu na strategię i obsługę profilu sieci supermarketów Aldi w serwisie LinkedIn.

Do zadań agencji należy stała obsługa profilu marki z uwzględnieniem komunikacji w obszarach CSR, public relations oraz employer branding i HR, a także moderacja. Celem prowadzonych działań jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki i pracodawcy z wyboru, a także ugruntowanie pozycji Aldi jako lidera w branży.

Od 2021 roku ANDO prowadzi również komunikację na profilu marki na Facebooku. Aldi zdecydowało się na przedłużenie współpracy w tym obszarze również w 2022 roku.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+