Firma rafineria prezentuje wybrane projekty pod adresem www.rafineria.com. Na stronie znajdują się prace dla klientów, z którymi rafineria współpracuje oraz najważniejsze osoby tworzące firmę.
- Wygląd strony oddaje charakter firmy. rafineria koncentruje swoje wysiłki na realizacji zlecenia w sposób prosty i klarowny. Słowa: misja, wizja lub filozofia, których używają firmy z branży są bardzo zabawne, ale nie znajdziecie ich na naszej www. Projektowanie graficzne oraz reklama to połączenie dobrego rzemiosła, pomysłu i wiedzy dotyczącej zachowań konsumentów. Ich efektem ma być czytelna informacja oraz oczekiwana sprzedaż produktów. Wiemy, że to najważniejsze dla naszych klientów i tak traktujemy naszą codzienną pracę. Nie jesteśmy misjonarzami... Choć czasem zdarzają nam się wizje - mówi Paweł Bujski, który odpowiada w firmie za kontakty z klientami.

rafineria działa od 2001 roku i zatrudnia na stałe 3 osoby. Zarząd firmy stanowią Sebastian Szumigaj oraz Paweł Bujski. rafineria korzysta także z usług stałych współpracowników w zakresie kreacji oraz produkcji poligraficznej i multimedialnej.
Do głównych klientów firmy należy Axel Springer Polska. rafineria stworzyła i realizuje kampanie reklamowe (radio/tv) dla magazynów młodzieżowych "POPCORN" i "Dziewczyna". Jest również autorem serii ogłoszeń prasowych promujących magazyny komputerowe: "Komputer ŚWIAT", "Komputer ŚWIAT Gry" oraz "PLAY".











