„Nie krępuj się, zerwij z milczeniem” w kampanii profilaktyki raka prostaty (wideo)

W telewizji, radiu. prasie i internecie ruszyła kampania promująca profilaktykę raka prostaty. Akcję pod hasłem „Nie krępuj się, zerwij z milczeniem” przygotowały agencje Fabryka Komunikacji Społecznej i Hill and Knowlton Poland.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie Kampania „Nie krępuj się, zerwij z milczeniem” jest skierowana do mężczyzn po 45. roku życia. Akcja ma na celu przekonanie ich do przełamania bariery własnych uprzedzeń i umówienia się na wizytę u lekarza. Przekaz – oparty na symbolicznym zerwaniu plastra z ust – podkreśla, że taka postawa jest najlepsza w profilaktyce raka prostaty.

Akcja obejmuje telewizję (wszystkie kanały TVN), radio (m.in. Radio Kolor, Radio Pik, Radio Plus Kielce), prasę („Men’s Heath”) oraz internet (serwis zbadajprostate.pl). Kreację kampanii – zaplanowanej na kilka miesięcy – przygotowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej, a za pozyskanie mediów odpowiada agencja Hill and Knowlton Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"