„Nie mów do mnie taras!” i test białej rękawiczki - aluzje do Małgorzaty Rozenek-Majdan w reklamie otoDom.pl (wideo)

W nowej animowanej reklamie serwisu ogłoszeniowego otoDom.pl (należącego do Naspers Classifieds) występuje bohaterka kojarząca się z zachowaniem Małgorzaty Rozenek-Majdan w programach TVN „Perfekcyjna pani domu” i „Azja Express”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Nie mów do mnie taras!” i test białej rękawiczki - aluzje do Małgorzaty Rozenek-Majdan w reklamie otoDom.pl (wideo)

Spot pokazuje, jak elegancka kobieta na otoDom.pl szuka perfekcyjnego domu w perfekcyjnej okolicy. W okolicy wybranego budynku zakłada białą rękawiczkę, przy pomocy której podobnie jak Małgorzata Rozenek-Majdan w programie „Perfekcyjna pani domu” sprawdza czystość różnych miejsc.

Reklama podkreśla, że dzięki aplikacji mobilnej otoDom.pl, dostępnej w wersjach na Androida i iOS, można łatwo znaleźć nieruchomości na sprzedaż w wybranej lokalizacji. Według danych wydawcy otoDom.pl codziennie z serwisu korzysta ponad 300 tys. osób, a aż 40 proc. przegląda go w formie mobilnej strony lub aplikacji.

W ostatnim ujęciu spotu bohaterka przeprowadza się z rodziną do wybranego domu. Na pytanie, czy jest tam taras, odpowiada: „Nie mów do mnie taras!”. Do aluzja do słów Małgorzaty Rozenek-Majdan „Nie mów do mnie teraz!” wypowiedzianych w trakcie sprzeczki z Radosławem Majdanem w programie „Azja Express”. Stwierdzenie to zyskało sporą popularność w internecie.

Spot będzie emitowany tylko w sieci. Produkcją materiału zajęło się Alchemiq Studio, reżyserem jest Mateusz Pleskacz.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/azja-express-hitem-tvn-stacja-zyskala-500-tys-widzow ##

Poprzednia duża kampania reklamowa otoDom.pl ruszyła na początku września br. pod hasłem „Adresujemy marzenia”, przygotowały ją firmy marketingowe Unlimited i Universal McCann.

W sierpniu br. pojawiła się animowana reklama parówek Berlinki, której główna bohaterka kojarzyła się z Joanną Krupą, jurorką w talent show „Top Model”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?