Nie musisz się zmieniać, żeby być odpowiedzialnym – nowa kampania ING Życie

Spoty w telewizji, reklama kontekstowa, Facebook oraz bilbordy w największych miastach Polski. Tak wygląda nowa kampania wizerunkowa ING Życie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

25 kwietnia oficjalnie wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki ING Życie. Jej głównym celem jest pokazanie, że posiadanie ubezpieczenia na życie to wyraz dojrzałości oraz odpowiedzialności. Nie musi to oznaczać rezygnacji z własnych pasji, hobby oraz przyjemności. Wręcz przeciwnie, ubezpieczenie pozwala na ich dalszą realizację, jednocześnie zapewniając ochronę finansową najbliższej rodzinie. Kampania potrwa do końca maja.

Osią kampanii jest spot reklamowy „Drobne szaleństwa” oparty na haśle „Nie musisz się zmieniać, żeby być odpowiedzialnym. Ubezpiecz Życie, najlepiej w ING Życie”, wyreżyserowany przez Jana Hryniaka („Trick”, marzec 2010). 30-sekundowy film i 15-sekundowe skróty można zobaczyć w stacjach TVN, TVP i Polsat oraz w stacjach tematycznych, m.in. TVN 24, TVN CNBC Biznes i Discovery.

Równolegle prowadzona jest kampania outdoorowa w 7 miastach Polski: Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Kreacja bazuje na haśle filmu reklamowego. Dodatkowym wsparciem kampanii są gigantyczne tablice (24mx8m) przy drogach Warszawa – Katowice, Warszawa – Gdańsk i przy drodze na Hel.

Nowym narzędziem, które zostanie zastosowane w ramach projektu jest kampania kontekstowa w siłowniach sieci klubów Gymnasion, salonach fryzjerskich i biurowcach. Ta część kampanii obejmie swym zasięgiem 8 największych miast w Polsce (Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawa, Wrocław).

W ramach kampanii prowadzone będą także działania internetowe. Już 1 maja w nowej odsłonie uruchomiona zostanie strona internetowa www.ingżycie.pl. Jej celem jest promowanie korzyści płynących z posiadania ubezpieczeń na życie. Ponadto w internecie przeprowadzona zostanie kampania bannerowa oparta na tej samej linii kreatywnej, co reklama kontekstowa (naszaklasa.pl, facebook.com, wp.pl, gazeta.pl, onet.pl, money.pl, bankier.pl i goldenline.pl).Już teraz dostępny jest nowy kanał YouTube ING Zycie i fan page na Facebooku.

Czas kampanii:

TV: 25.04.2010-30.05.2010, Internet (kampania bannerowa): 01.05.2010-30.05.2010, outdoor: 25.04.2010-30.05.2010

Zakup mediów: Pan Media Western

Metryczka spotu:

Tytuł Filmu: „Drobne Szaleństwa”

Wersje: 1 x 30s, 2 x 15s.

Autor scenariusza: Maria Snopkiewicz, Weronika Matyjek z agencji Grandes Kochonos

Reżyser: Jan Hryniak

Kompozytor muzyki: Jon Rolls

Tytuł utworu: Retro Flash

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów