„Nie pozwól karmić się ściemą” - Arteta reklamuje DayUp (wideo)

Rozpoczętą właśnie kampanię marki DayUp firma Arteta zbudowała wokół hasła „Nie pozwól karmić się ściemą”. Spoty podkreślają, że w przeciwieństwie do innych dostępnych na rynku przekąsek, DayUp zawierają jedynie naturalne składniki. Za ich realizację odpowiadają agencje Vizeum Polska i K2 Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Nie pozwól karmić się ściemą” - Arteta reklamuje DayUp (wideo)

Reklamy podkreślają, że produkty DayUp składają się z naturalnych składników: musu owocowego, jogurtu i ziaren zbóż, zawierają tylko naturalne cukry, pozbawione są sztucznych barwników i dodatków. Nie wymaga chłodzenia, gdyż poddawany jest procesowi pasteryzacji jak domowe przetwory.

Spoty wspierające DayUp będą emitowane w TVP oraz na głównych i tematycznych kanałach TVN i Polsatu oraz na kanałach z grupy IDM Net. Kampania internetowa obejmie główne portale horyzontalne i wybrane serwisy kierowane do kobiet. Działania będą również w przestrzeni miejskiej w głównych miastach Polski - na nośnikach Cilylight oraz na nośnikach digital OOH w komunikacji miejskiej.

Za strategię, zakup i planowanie mediów odpowiada Vizeum Polska. Koncept kreatywny przygotowany został przez K2 Media. Agencja odpowiedzialna jest za całościowy nadzór kreatywny i produkcyjny kampanii, a także za przygotowanie i uruchomienie nowej strony internetowej DayUp.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji