Żartobliwe spoty Wakacje.pl są utrzymane w konwencji serialu komediowego, w którym pary różnych bohaterów - grane przez Wojciecha i Małgorzatę Tremiszewskich - chcą zarezerwować wymarzone wakacje. Reklamy podkreślają, że serwis Wakacje.pl pozwala użytkownikom dopasować ofertę do ich indywidualnych potrzeb bez względu na to, jaki sposób rezerwacji wybiorą.
- Z jednej strony zależało nam na pokazaniu tematu wakacji w lekkiej, kabaretowej konwencji, co udało się dzięki przerysowaniu postaci bohaterów i sytuacji, w których się znaleźli. Najważniejsze jest tutaj jednak drugie dno, czyli pokazanie widzowi, klientowi, że Wakacje.pl to doświadczony gracz na rynku turystycznym, który stawia na profesjonalne doradztwo w wyborze oferty wakacyjnej i każdego klienta traktuje indywidualnie, prowadząc go jakby za rękę. Nasi klienci powinni mieć pewność, że poważnie traktujemy ich marzenia o udanej podróży, i jak mówi reklama, na żarty pozwalamy sobie tylko w reklamie - przekonuje Katarzyna Walczak, dyrektor ds. reklamy i PR w Wakacje.pl.

W kampanii - prowadzonej pod hasłem „Nie robimy kabaretu z wakacji”, a zaplanowanej do połowy sierpnia - trzy spoty będą emitowane na YouTubie i w samym serwisie Wakacje.pl. Reklamy przygotowano we współpracy z agencją mediową Grupa Impact.











