Marka Ziemovit obejmuje szeroki asortyment produktów do pielęgnacji roślin w ogrodzie, na działce czy balkonie. Nazwa, mająca kojarzyć się ze słowami „ziemia” i „witamina”, jest formą staropolskiego imienia Siemowit oznaczającego „głowę rodu”, natomiast hasło główne kampanii - „Niech żyje ogród!” - jest nawiązaniem do tradycyjnego okrzyku wznoszonego na cześć władcy: „Niech żyje król!”. W reklamach prezentowane są zalety produktów Ziemovit oraz podkreślana radość z pielęgnowania własnych roślin.
Działania reklamowe obejmują prasę, internet, punkty sprzedaży (materiały POS) oraz spotkanie dla dziennikarzy i kluczowych klientów firmy Ciech Sarzyna.

Koncepcję kreatywno-strategiczną marki (m.in. jej nazwę i identyfikację wizualną) oraz reklamy prasowe przygotowała agencja Walk Creative, stworzeniem i produkcją materiałów POS zajęła się agencja Walk Promotion, a organizacją eventu - agencja Walk Events.











