Od 4 stycznia do 8 listopada br. transmisje mszy świętej z Sanktuarium Bożego Miłosierdzia w Krakowie Łagiewnikach oglądało średnio 755 tys. widzów. Przełożyło się to na 21,74 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz tylko 5,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Audycję na antenie TVP1 oglądać można w niedziele o godz. 7.00.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia mszy zmniejszyła się o 46 tys. osób. Wówczas transmisję oglądało średnio 801 tys. widzów, przy udziałach wynoszących odpowiednio 22,36 proc. i 6,98 proc.

Jedynka w paśmie nadawania misyjnej relacji jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów. Druga jest TVP2 z wynikiem na poziomie 8,04 proc. Stacja ta wtedy pokazuje powtórki seriali „M jak miłość” i „Barw szczęścia”. Trzecie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki” zajmuje Polsat („Nowy dzień z Polsat News”; 6,56 proc.), a czwarte - TVN („Mango - Telezakupy”; tylko 3,52 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero trzecia. Na czele znajduje się tutaj Polsat, drugie miejsce zajmuje Dwójka, a czwarte - TVN.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że udział TVP1 w rynku telewizyjnym w październiku br. wyniósł 12,29 proc. (więcej na ten temat).











