Nielsen: mobilna reklama zyskuje

23 procent amerykańskich użytkowników komórek widziało w ciąguostatnich 30 dni reklamę na ekranie swojego telefonu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Około połowa z tych osób odpowiedziała na taką reklamę poprzezwysłanie wiadomości tekstowej, kliknięcie w nią bądź zadzwonieniepod podany numer - informuje serwis MediaPost Publications,powołując się na badanie firmy Nielsen.

Liczba użytkowników komórek z USA, którzy widzieli mobilnąreklamę, zwiększyła się w ostatnich trzech miesiącach ubiegłegoroku o 38 procent do 58 milionów osób, w porównaniu z 42 milionamiw II kwartale.

Z badania Nielsena wynika również, że 32 procent respondentówbyłoby otwartych na mobilne reklamy, o ile zmniejszyłyby one ichrachunki. Z kolei 13 procent respondentów patrzy na nie przychylnymokiem, jeśli poprawiają jakość dostępnych treści mobilnych, a 14procent jeśli są związane z ich zainteresowaniami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online