Niemcy: Schwartz PR zdobywa 4 klientów w 4 tygodnie

Tylko w styczniu agencja Schwartz Public Relations pozyskała czterech nowych klientów. Nowi klienci pochodzą z Łotwy, Niemiec i USA

piar.pl
piar.pl
Udostępnij artykuł:

Agencja współpracowała już z jednym z klientów, międzynarodową linią lotniczą AirBaltic z siedzibą w Rydze (Łotwa), w zeszłym roku przy projekcie pilotażowym. Tym razem, firmy podpisały umowę na rok 2005 na całościowe działania public relations na terenie Niemiec i Austrii. Schwartz PR, poza klasycznym PR, jest odpowiedzialny za PR korporacyjny oraz za przygotowanie planów PR kryzysowego.

Drugim klientem Schwartz Public Relations jest konkurent Apples iPod, sprzedawca audio-playerów i pen driverów USB, firma Trekstor z siedzibą w Lorach, koło Mannheim. Do zadań Schwartz PR będzie należało przeprowadzenie kampanii PR produktów firmy, zorientowanej przede wszystkim na media fachowe oraz lifestylowe. Trekstor nie współpracował dotychczas z żadną agencją PR.

Kolejny klient Schwartz Public Relations, firma Bluesocket, pochodzi z USA i skupia się na szybko rozwijającym się rynku bezprzewodowej ochrony (Wireless-Security-Markt). Schwarz PR zajmie się działaniami media relations, skierowanymi do mediów fachowych w Niemczech, Austrii i Szwajcarii na temat tegorocznych targów CeBIT. Będzie tam dyskutowane zabezpieczenie urządzeń wykorzystywanych przy komunikacji bezprzewodowej.

Listę nowych klientów zamyka Onsite Computer, sprzedający certyfikaty i szkolenia IT. Agencja zajmie się długookresową kampanią, odnoszącą się przede wszystkim do zaniedbywanego dotychczas certyfikowania IT dla wysokiej klasy Systemów Inżynierskich i dla dziedziny Business Continuity.

 - Nowy rok rozpoczął się fenomenalnie. Padały ciągle nowe zapytania o współpracę - przyznał Christoph Schwartz, właściciel Schwartz Public Relations w Monachium, dodając: Na koniec stabilnego 2004 roku business nagle eksplodował. Dodatkowo jeszcze wiele nowych przedsięwzięć jest w fazie przygotowań.Agencję Schwartz PR założył Christoph Schwartz w Monachium w 1994 roku. Firma zajmuje się działaniami PR i media relations dla międzynarodowych firm z sektora usług i technologii. Obok product PR i corporate PR agencja prowadzi również projekty doradztwa w komunikacji kryzysowej, Inteview-Trainings oraz działania z zakresu CSR. Schwartz PR jest partnerem międzynarodowej sieci PR Europom Worldwide.

Źródło: Piar.pl

piar.pl
Autor artykułu:
piar.pl
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"