Niepowstrzymane dziewczyny w kolejnej odsłonie kampanii Always „Like a girl” (wideo)

Zaczęła się kolejna odsłona globalnej kampanii reklamowej marki wkładek i podpasek Always (Procter & Gamble) pod hasłem „Like a girl”. Akcję przygotowała agencja Leo Burnett.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Niepowstrzymane dziewczyny w kolejnej odsłonie kampanii Always „Like a girl” (wideo)

Procter & Gamble rozpoczął globalną kampanię marki Always pod hasłem „Like a girl” latem ub.r. Działania miały dodać pewności siebie dojrzewającym dziewczynom, zmieniając wydźwięk stwierdzenia „jak dziewczyna” z negatywnego na pozytywny (zobacz szczegóły).

Podobnie jak w poprzednich reklamach bohaterkami nowego spotu są kilkunastoletnie dziewczyny, które mówią o ograniczeniach, jakie przynosi im codzienne życie. O tym, że są postrzegane jako słabsze od chłopców, że wiele rzeczy robią gorzej od nich, że nie są silne, odważne itp. W konsekwencji czują się mniej pewne siebie.

Always zapewnia, że chce to zmienić. Symbolem tego są kartonowe pudła z wypisanymi przez bohaterki reklamy ograniczeniami, które pod koniec spotu dziewczyny demolują. Reklamę, podobnie jak poprzednią, wyreżyserowała dokumentalistka Lauren Greenfield.

Pierwsza odsłona kampanii „Like a girl” otrzymała Grand Prix w kategorii PR oraz kilka Lwów na tegorocznym festiwalu Cannes Lions (więcej o tym).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"