Jesienna kampania Nieruchomosci-online.pl, gdzie online goni offline

Latem na rynku nieruchomości zazwyczaj niewiele się dzieje. Sytuacja diametralnie zmienia się jesienią. Po powrocie z wakacji wracamy też do planów zakupowych dotyczących własnego mieszkania. Naturalną sezonową aktywność kupujących chcą wykorzystać Nieruchomosci-online.pl, jednocześnie zachęcając do działania tych jeszcze niezdecydowanych.

Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Jesienna kampania Nieruchomosci-online.pl, gdzie online goni offline

Na jesień Nieruchomosci-online.pl planują najbardziej intensywną kampanię reklamową w swojej historii. Spoty reklamowe zobaczymy w najlepszym czasie reklamowymi i przy  najpopularniejszych produkcjach w telewizji TVN, Polsat oraz TVP.

Nieruchomosci-online.pl wykorzystają moc mediów społecznościowych

Kampania telewizyjna będzie wspierana działaniami prowadzonymi w internecie. Aby dotrzeć do jak najszerszego grona osób zainteresowanych zakupem nieruchomości, reklamy pojawią się w popularnych mediach społecznościowych. Markę poznają lepiej użytkownicy serwisów Facebook, YouTube, Instagram i TikTok.

Działania trwają już od 25 sierpnia i będą prowadzone do końca października.

Kampania w ramach jesiennej ramówki telewizyjnej

Po raz pierwszy reklama telewizyjna Nieruchomosci-online.pl będzie realizowana w ramach współpracy z TVP. Zarezerwowane zostało już miejsce na emisję reklamy przy najchętniej oglądanych programach telewizyjnych. Reklamę będą mieli okazję zobaczyć widzowie seriali: M jak miłość, Na dobre i na złe, Korona Królów oraz programów takich jak Familiada i Jeden z dziesięciu.

Marka pojawi się również ponownie w TVN przy produkcjach takich jak Na wspólnej, Dzień dobry TVN, Superkino w piątki oraz kilku innych. Reklama sponsorska będzie realizowana także w Polsacie oraz stacjach partnerskich takich jak: Polsat 2, Polsat Film, Polsat Seriale, Stopklatka czy TV4 i TV6.

Poranne i popołudniowe emisje w radiu

W godzinach porannych i popołudniowych marka Nieruchomosci-online.pl będzie się promować również w stacjach radiowych. Ze względu na preferencje, wiek oraz dochody grupy słuchaczy do prowadzenia działań reklamowych wybrano Radio ZET oraz Tok FM.

Wszystkie działania będą realizowane w ten sposób, aby jak najprecyzyjniej dotrzeć do ściśle określonej grupy odbiorców. Celem reklamodawcy jest pozyskanie nowych użytkowników, którzy są zainteresowani zakupem nieruchomości i dzięki reklamie swoje plany zrealizują korzystając z usług oferowanych przez portal Nieruchomosci-online.pl.

Silne wsparcie dzięki działaniom on-line

Działania, których celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki, będą realizowane również w internecie. Dzięki szerokim zasięgom Nieruchomosci-online.pl zamierzają dotrzeć do nowych grup docelowych, nastawiając się w tym przypadku na młodszych odbiorców.

Korzyści wynikające z korzystania z portalu będą w tym przypadku promowane dzięki krótkim formom wideo, które są popularne wśród użytkowników największych portali społecznościowych.

Alicja Palińska, która jako brand manager odpowiada za realizację kampanii, podkreśla, że w ramach przygotowanych działań będą  promowane wszystkie przydatne funkcjonalności portalu, które doceniają jego użytkownicy.

Wygodna i prosta aplikacja mobilna, szukanie na mapie, powiadomienia o nowych ofertach to najchętniej używane ułatwienia przy szukaniu wymarzonej nieruchomości. Pytając tych, którzy odwiedzili nasz portal, dowiadujemy się, że cenią nas za przejrzystość i funkcjonalność. Zatem kolejne nowe osoby zapraszamy do wspólnych poszukiwań w najprzyjemniejszej przestrzeni, w której osoby chcące kupić nieruchomość spotykają się ze sprzedającymi – mówi Alicja Palińska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję