Nietypowe media Goodyear podkreślają charakter marki

Z początkiem kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa opon firmy Goodyear, skierowana do aktywnych i zamożnych osób

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zostały nią objęte stadniny koni oraz pola golfowe w całym kraju. Siatka nośników została stworzona przez firmę CPM w oparciu o wytyczne firmy Goodyear oraz domu mediowego Universal McCann.

"Po konsultacjach zastosowaliśmy nośnik w formie banera winylowego 4 x 1 m. Każdy z banerów jest montowany w możliwie najlepiej widocznym miejscu. W przypadku stadnin koni jest to główny parking, główna stajnia lub wjazd do stadniny. Na polach golfowych z kolei jest to miejsce widoczne dla wszystkich uczestników gry, włączając w to obserwatorów." - powiedział Szczepan Jabłoński, szef działu obsługi klienta CPM.

Kampania reklamowa potrwa sześć miesięcy i zakończy się w ostatnich dniach września. Jej przeprowadzenie nie byłoby możliwe, gdyby nie ogromny profesjonalizm zespołu buyingu outdoorowego Universal McCann. Poszerzona, stała komunikacja pomiędzy CPM a Universal McCann, pozwoliła na bezpieczne i spokojne przeprowadzenie działań związanych z budową siatki nośników.

CPM jest agencją zajmującą się przeprowadzeniem nietypowych akcji reklamowych. Poza standardową ofertą, obejmującą media szkolne, wakacyjne oraz pakiet młodzi/aktywni (puby, kluby sportowe), często organizuje nietypowe akcje promocyjne oraz niestandardowe siatki outdoorowe, dla ściśle wyznaczonych grup docelowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"