Niewielki wzrost wydatków na reklamę online we Francji

W lutym bieżącego roku francuscy reklamodawcy wydali na reklamę winternecie 258 milionów euro.

km
km
Udostępnij artykuł:

To zaledwie o 0,9 procenta więcej w porównaniu z analogicznymokresem roku 2008 - wynika z danych firmy badawczej TNS MediaIntelligence.

Jednocześnie internet był jedynym medium jakie zanotowało wzrostna całym francuskim rynku reklamy, którego wartość zmniejszyła sięo 9,9 procenta, do poziomu 1,59 miliarda euro.

W lutym tego roku internet przyciągnął 16,2 procenta ogółupieniędzy wydanych na reklamę we Francji (o 1,7 punktu procentowegowięcej niż rok wcześniej). Ustępowała ona tutaj pola jedynietelewizji (30,7 procenta) i prasie (30,1 procenta), w tylezostawiając radio (12,8 procenta), outdoor (9,6 procenta) oraz kino(0,7 procenta).

Z kolei najwięcej pieniędzy na reklamę internetową we Francjiwydały w lutym firmy z branży telekomunikacyjnej (32,3 milionaeuro), usługowej (29,6 mln), kulturalnej (25,8 mln),bankowo-ubezpieczeniowej (25,6 mln), motoryzacyjnej i transportowej(22,3 mln) oraz turystycznej (21,8 mln).

źródło: eMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu