RTFKT Studio określane jest mianem "wiodącej marki, która wykorzystuje najnowocześniejsze innowacje, aby dostarczyć kolekcjonerskie przedmioty nowej generacji, łączące kulturę i gaming". Firmę założyli w styczniu 2020 roku Benoit Pagotto, Chris Le, i Steven Vasilev.
- Będziemy nadal rozwijać naszą markę, innowacje, produkty i społeczność, korzystając z zasobów i talentów NIKE. NIKE jest jedyną marką na świecie, na którą zawsze patrzyliśmy z podziwem i którą się inspirowaliśmy, gdy zakładaliśmy RTFKT - podano w komunikacie mRTFKT Studio.
Nike i RTFKT Studio nie ujawniły kwoty transakcji.

RTFKT tworzy przedmioty do metaverse
O RTFKT zrobiło się głośno już w lutym tego roku, kiedy to firma we współpracy z nastoletnim artystą FEWOCiOUS zorganizowała akcję sprzedaży prawdziwych trampek połączonych z wirtualnymi przedmiotami NFT. W zaledwie sześć minut udało się sprzedać około 600 par/NFT, zarabiając na tym 3,1 miliona dolarów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nikeland-roblox ##

W tym tygodniu startup ogłosił współpracę z Takashi Murakamim, oferując szereg gotowych do metaverse cyfrowych stylizowanych awatarów.











