Nike będzie sprzedawać wirtualne buty

Nike przejmuje startup RTFKT Studio, produkujący "buty NFT" i wirtualne sneakersy "do metaverse".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nike będzie sprzedawać wirtualne buty

RTFKT Studio określane jest mianem "wiodącej marki, która wykorzystuje najnowocześniejsze innowacje, aby dostarczyć kolekcjonerskie przedmioty nowej generacji, łączące kulturę i gaming". Firmę założyli w styczniu 2020 roku Benoit Pagotto, Chris Le, i Steven Vasilev.

- Będziemy nadal rozwijać naszą markę, innowacje, produkty i społeczność, korzystając z zasobów i talentów NIKE. NIKE jest jedyną marką na świecie, na którą zawsze patrzyliśmy z podziwem i którą się inspirowaliśmy, gdy zakładaliśmy RTFKT - podano w komunikacie mRTFKT Studio. 

Nike i RTFKT Studio nie ujawniły kwoty transakcji.

RTFKT tworzy przedmioty do metaverse

O RTFKT zrobiło się głośno już w lutym tego roku, kiedy to firma we współpracy z nastoletnim artystą FEWOCiOUS zorganizowała akcję sprzedaży prawdziwych trampek połączonych z wirtualnymi przedmiotami NFT. W zaledwie sześć minut udało się sprzedać około 600 par/NFT, zarabiając na tym 3,1 miliona dolarów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nikeland-roblox ##

W tym tygodniu startup ogłosił współpracę z Takashi Murakamim, oferując szereg gotowych do metaverse cyfrowych stylizowanych awatarów.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii