Nikon: 340 zł do wyjęcia

Agencja Paralotna przygotowała dla Nikon Polska materiaływspierające promocję lustrzanek cyfrowych D40 i D40x.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Ogólnoświatowa promocja została zorganizowana z okazji 90 leciapowstania firmy Nikon i polega na zwrocie części kwoty wydanejprzez Klienta na zakup wybranych modeli aparatów.

Jako wsparcie promocji Agencja Paralotna przygotowała specjalnąkreację pod hasłem "340 zł do wyjęcia" oraz oparty na niej pakietmateriałów do punktów sprzedaży (plakaty, spot reklamowy dowyświetlania na monitorach). W zakresie ATLu promocji towarzyszykampania internetowa na najważniejszych portalach fotograficznychoraz na interia.pl, wp.pl oraz gadu-gadu.

@##cmd=file;file='Nowy-2we.jpg'##@

Czas trwania kampanii: czerwiec - sierpień 2007

Klient: Nikon

Przedst. klienta: Agnieszka Bischoff

Autor pomysłu kreatywnego: Paralotna

Przedst. agencji: Radek Maciorowski

Dyr. Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis

Art director: Janusz Gałuszka

Copywriter: Florian Malak.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"