W spocie zaprezentowanym przez Nintendo pokazano uniwersalność konsoli Switch, która ma kosztować 299 dol., a jej rynkową premierę przewidziano na początek marca br.
Switch ma być w zamyśle przenośną konsolą nowego typu, a jej podstawową zaletą jest modułowa budowa - urządzenie można za pomocą stacji dokującej podłączyć do telewizora, zaś dzięki dodatkowym kontrolerom zwiększyć satysfakcję z gry.
Reklama planowana przez Nintendo pokazuje w serii dynamicznych obrazów szerokie możliwości oferowane przez Switch. Przy okazji promowana jest najnowsza wersja gry „The Legend of Zelda: Breath of the Wild”.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/super-bowl-2017-reklamy-mercedes-kia-hyundai-snickers-intel ##

Nintendo po raz pierwszy pojawia się reklamowo podczas Super Bowl. Spot marki zostanie wyemitowany pomiędzy trzecią a czwartą kwartą finałowego meczu w krótszej wersji - dłuższa będzie dystrybuowana w internecie.











