Kampania jest realizowana pod hasłem „Pozwól skórze oddychać”. Reklamy podkreślają, że promowany płyn micelarny Nivea MicellAir Skin Breathe zapewnia skuteczny demakijaż - 0 proc. pozostałości po makijażu i brak tłustego filmu, dzięki czemu skóra może „oddychać”.
- Wybór Agnieszki Radwańskiej na ambasadorkę od początku wydał się nam idealnym pomysłem - mówi Małgorzata Sieczkowska, dyrektor marketingu Nivea Polska. - Agnieszka niedawno zdecydowała się wziąć oddech w życiu zawodowym, nasze produkty gwarantują ten „oddech dla skóry” każdej kobiecie, na co dzień. To idealny kontekst podkreślający mistrzowskie działanie linii Nivea MicellAir Skin Breathe, dzięki rekomendacji prawdziwej mistrzyni! - podkreśla.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agnieszka-radwanska-koniec-kariery-tenisowej-atrakcyjna-marketingowo-bo-kojarzy-sie-z-sukcesami-i-nie-ma-nastepczyn,7171198803400833a ##

Nivea Polska nie podaje szczegółów kontraktu z Agnieszką Radwańską.
Agnieszka Radwańska właśnie została Ambasadorem Dobrej Woli UNICEF. Jesienią ub.r. sportsmenka reklamowała firmę deweloperską Profbud, a także swojego sponsora - Grupę Lotos.

Działania reklamujące Nivea MicellAir Skin Breathe obejmują internet oraz prasę, są zaplanowane na bieżący kwartał.
Przygotowaniem hasła głównego i reklam prasowych, a także scenariuszem i realizacją spotów zajęła się agencja FCB Bridge2Fun, natomiast koncepcją i realizacją reklam internetowych - agencja GoldenSubmarine. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.











