W spocie animowany bohater charakterystyczny dla komunikacji marketingowej nju mobile podkreśla, że klienci tej oferty płacą małe rachuneczki, w przeciwieństwie do dużo wyższych opłat za konkurencyjne usługi.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-polska-ile-ma-klientow-i-abonentow-jakie-przychody-wydatki-i-zysk-na-koniec-2017-roku-analiza ##
Reklama podkreśla, że w wariancie nju mobile z rachunkiem za 29 zł miesięcznie można aktywować drugi numer z opłatą 9 zł miesięcznie. W ten sposób płaci się średnio 19 zł miesięcznie za nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci w kraju oraz 10 GB pakietu internetowego do wykorzystania w Polsce (w tym 1,87 GB w ramach bezpłatnego roamingu w Unii Europejskiej). Dodatkowo w ramach opcji „im dłużej, tym lepiej” po 6 miesiącach korzystania z oferty dostaje się większy pakiet internetowy (po 24 miesiącach jest to już 30 GB).

Kreację kampanii zajęła się agencja Ogilvy & Mather, a produkcją spotu - studio Orka. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.











