W ramach urodzinowej promocji nowi klienci NJU.mobile przy wykupywaniu oferty z rachunkiem otrzymują maskotkę, a dotychczasowi klienci wykupujący kolejną taką usługę dostają dwie maskotki. Ponadto do każdego zasilenia konta kwotą od 10 do 50 zł w serwisie doladowania.njumobile.pl dodawane jest 29 proc. gratis.
Promocji towarzyszą reklamy, w których animowany stworek będący brand hero NJU.mobile pokazuje, że z taryfa ma już 479,2 tys. użytkowników. Orange Polska w raporcie finansowym za I kwartał br. informuje, że 23 proc. z nich korzysta z oferty z rachunkiem, a 77 proc. z oferty na kartę. 76 proc. użytkowników to nowi klienci Orange, a 24 proc. przeszło z innych taryf operatora.

W marcu br. rozpoznawalność marki NJU.mobile wynosiła 79 proc., o 29 pkt proc. więcej niż w maju ub.r.
Urodzinowa kampania reklamowa obejmuje telewizję ( m.in. stacje TVP, Polsatu i TVN, Orange Sport), radio (m.in. rozgłośnie z pakietu RMF na Maxxxa, stacje Eurozetu) oraz internet. Kreacją reklam zajęła się agencja Ogilvy & Mather Advertising, produkcją - dom produkcyjny RedWorks, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.











