Projekt realizowany dla Nk.pl przez agencję Bluerank obejmuje optymalizowanie kanałów komunikacji tego portalu pod kątem wyszukiwarek internetowych. Firma od połowy lipca przygotowuje rekomendacje SEO, które pozwolą lepiej pozycjonować w naturalnych wynikach wyszukiwania wybrane działy serwisu (m.in. biuro prasowe czy blog B2B), oficjalne konta założone dla celebrytów, polskich miast i akcji społecznych oraz oficjalne kanały komunikacyjne witryny funkcjonujące w ramach innych portali, np. YouTube’a. Propozycje agencji dotyczące zmian w strukturze i treści poszczególnych stron Nk.pl będą wdrażać administratorzy tego serwisu, którzy w kolejnych etapach współpracy zostaną dodatkowo przeszkoleni przez specjalistów z Blueranku.
– Niedawno portal Nasza-klasa.pl stał się Nk.pl, w związku z czym postanowiliśmy wesprzeć ten rebranding i zmianę domeny optymalizacją pod kątem wyszukiwarek internetowych – uzasadnia Jan Samołyk, specjalista ds. PR w portalu. Działania zaplanowane w ramach współpracy z agencją Bluerank będą realizowane do końca roku.












