NK.pl z samoobsługowymi reklamami CPC

Portal NK.pl testuje reklamy rozliczane za kliknięcie, którymi mogą samodzielnie zarządzać marketerzy. Oferta - przygotowywana wspólnie z firmą NetSprint - będzie skierowana głównie do małych i średnich przedsiębiorstw.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy na NK.pl zarządzane przez marketerów mają formę nieinwazyjnych boksów tekstowo-graficznych. Reklamodawcy poprzez aukcję decydują o cenie - za kliknięcie przez użytkownika, a nie za wyświetlenie. Minimalny koszt wynosi 10 groszy netto. Docelowo takie reklamy mają być zupełnie samoobsługowe.

>>> Grupy, NKtalk i mobile w nowym cenniku reklamowym NK.pl Nowy format reklamowy jest obecnie testowany przez wybranych partnerów NK.pl, a dla wszystkich ma zostać udostępniony do końca br. System do zarządzania tymi reklamami kontrolująca portal spółka Nasza Klasa przygotowała we współpracy z firmą Netsprint.

Przedstawiciele NK.pl zapowiadają, że do końca roku zostanie też wprowadzony moduł umożliwiający samodzielne zakładanie i zarządzanie kampanią reklamową nawet przy bardzo niskim budżecie. Ponadto rozwijane mają być mechanizmy targetowania i optymalizacji emisji reklam.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech