No-Spa w nowej akcji zachęca do rozmów mam z córkami

Pod hasłem #CzasPomysłów ruszyła akcja społeczna marki No-Spa (Sanofi), która realizowana jest w  ramach tegorocznej edycji kampanii „Porozmawiajmy, mamo”. Przygotowała ją agencja Leo Burnett (Publicis Groupe Polska).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
No-Spa w nowej akcji zachęca do rozmów mam z córkami

Uczestniczki akcji otrzymają dostęp do opracowanych przez ekspertów treści, pomocnych w prowadzeniu rozmów dotyczących dojrzewania i budowania wzajemnych relacji.

- Miesiączka, zwłaszcza ta pierwsza, to w naszym kraju ciągle temat tabu. Przeprowadzone przez nas badanie1 jasno pokazuje, że wiele mam w ogóle nie rozmawia ze swoimi córkami na ten temat. Wynika to po części z faktu, że obie strony są pozostawione same sobie. Mamom brakuje wystarczającej wiedzy o tym, jak rozmawiać z córkami, a te zmagają się z trudnymi emocjami i na własną rękę szukają informacji. Chcemy to zmienić i dlatego uruchomiliśmy kampanię „Porozmawiajmy, mamo”, w ramach której doradzamy, jak rozmawiać o dojrzewaniu - mówi Agnieszka Kowalska, brand manager No-spa w firmie Sanofi.

Akcja jest realizowana za pośrednictwem mediów społecznościowych i strony internetowej porozmawiajmymamo.pl, za treści tworzone dla kanałów odpowiada agencja Leo Burnett. Za publikację i moderowanie treści na profilu kampanii na Facebooku odpowiada agencja Publicis.

Kampania „Porozmawiajmy, mamo” powstała w 2019 r. jako projekt społeczny, w oparciu o koncepcję stworzoną przez agencję Leo Burnett na zlecenie firmy Sanofi. Celem projektu jest przekazanie mamom pomocnych narzędzi do rozmowy z córką, nie tylko w kontekście nadchodzących zmian fizjologicznych, ale co ważniejsze - zmian związanych z psychiką i emocjami młodej, dojrzewającej kobiety.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu