Talk-show „Szeptem” na antenie TVP2 pokazywany jest w nocy ze środy na czwartek ok godz. 0.30, począwszy od 5 października br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu (do 19 października) wyniosła 177 tys. osób, co przełożyło się na 6,40 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 5,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,90 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek cyklu. Oglądało go 225 tys. osób.
Oglądalność audycji odcinek po odcinku
TVP2 w paśmie nadawania „Szeptem” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVN z udziałem na poziomie 12,54 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (6,24 proc.; filmy), a czwarta - TVP1 (3,66 proc.; „Świat bez końca” i filmy).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem też jest TVN, a dalej plasują się: Polsat, Dwójka i Jedynka.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kochanie-ratujmy-nasze-dzieci-traci-widzow-z-odcinka-na-odcinek-tvp2-przegrywa-z-konkurencja ##
Widownia produkcji na tle konkurencji
„Szeptem” to magazyn, w którym Anna Popek i Dariusz Kowalski rozmawiają z widzami na trudne tematy, takie jak m.in.: samobójstwa, zdrady małżeńskie, mobbing w pracy czy problem tzw. Eurosierot. Każdy odcinek realizowany jest na żywo, a do studia można zatelefonować lub napisać maila.











