Noizz Food z nową kampanią wizerunkową

Rusza wizerunkowa kampania serwisu Noizz Food (Ringier Axel Springer Polska).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Noizz Food z nową kampanią wizerunkową

Kampania obejmuje przede wszystkim działania w internecie - na Facebooku oraz LinkedInie (w tym również skierowaną do klienta B2B kampanię performance). Oprócz tego zostanie przygotowany konkursowy mailing z quizem dotyczącym marki Noizz Food oraz dedykowany newsletter do klientów.

– Digital stanowi nie tylko doskonałe uzupełnienie dla tradycyjnych formatów telewizyjnych, ale pozwala również na rozszerzenie grupy docelowej o młodszych użytkowników. NOIZZ FOOD skutecznie dociera do odbiorców w wieku od 20 do 35 lat, podczas gdy wiele kulinarnych programów telewizyjnych gromadzi przed telewizorami, głównie widownię powyżej 35. roku życia – mówi Justyna Bajer, head of Noizz w Ringier Axel Springer Polska.

Kampanii będzie towarzyszyć zestaw grafik ukazujących przewagi Noizz Food, a także podkreślających wartość tych formatów w planach mediowych.

grafika
jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele