Nokia z CB4 Media

Nowy klient CB4 Media - Nokia Poland

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

1 października rozpocznie się pierwsza w Polsce kampania przygotowana dla Nokii Poland z wykorzystaniem nośników reklamowych w taksówkach. Swoim zasięgiem obejmie 7 największych aglomeracji w Polsce: Warszawę, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Trójmiasto i Wrocław. Reklama nowego telefonu Nokia 6260 pojawi się w 1400 taksówkach na 2800 nośnikach o formacie 155x210 mm, zamocowanych na zagłówkach przednich siedzeń i skierowanych frontem do pasażerów podróżujących na tylnich siedzeniach taksówki.

 W skali miesiąca reklamodawca może liczyć na około 750 tys. kontaktów nie zakłócanych żadną inną reklamą, trwających przeciętnie od 7 do 10 minut. Kampania będzie trwała do końca października. Domem Mediowym Nokii Poland jest MediaCom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online