Po trzy nominacje przyznano w 27 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2015. Siedem nominacji otrzymały projekty współtworzone przez agencję Havas PR Warsaw, pięć - przez Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, a po cztery - projekty Idea Banku i Orange Polska.
Wszystkie nagrody zostaną wręczone podczas uroczystej gali 4 grudnia br.
Złote Spinacze są organizowane przez Związek Firm Public Relations, a partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest KPMG.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zlote-spinacze-2014-najwiecej-dla-havas-pr-h-k-headlines-rc2-citybell-i-publiconu ##
NOMINACJE DO ZŁOTYCH SPINACZY 2015
KATEGORIE GŁÓWNE PR korporacyjny• Przestrzeń pasji – Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw• Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport• Orbis niekwestionowanym liderem branży hotelarskiej w Europie Centralnej (komunikacja przejęcia od Accor sieci hoteli w sześciu krajach) – NOBILI PARTNERS

PR produktu• Extra bilet, extra trailer – Orange Polska, VML Poland• Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media• Selfie-walk Galaxy A3/A5 – Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska Public Affairs i Lobbying• Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland• Partnerstwo w działaniu – dialog ponad podziałami. – Monteiro Aneta Zacharz• Równe szanse dla producentów kruszyw sztucznych. – Komunikacja Plus
Kampania Społeczna• Photos for Life – Dentsu Aegis Network Polska i Isobar Polska• Kampania: „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” – On Board Public Relations• Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace
Komunikacja wewnętrzna• przyPiwie.net czyli Żywiec społecznościowy – Grupa Żywiec S.A.• Zakosztować filozofii – Nexteer w Europie – Imago Public Relations• Getin dzieciom – Getin Noble Bank

Event komercyjny• Orange Video Fest by LifeTube – Orange Polska, VML Poland, LifeTube• European Rover Challenge – Planet PR• I Żeglarskie Mistrzostwa Polski YouTuberów - magnifiCo Event społeczny• Europejskie Forum Nowych Idei 2014 – Konfederacja Lewiatan• Przedsiębiorca Aktywny Lokalnie – MAKRO Cash&Carry Polska• Bieg Fair Play – Getin Noble Bank
Launch nowego produktu, usługi lub firmy• Woolet – Sarota PR• “Wiedźmin 3: Dziki Gon” polskim eksportowym dobrem narodowym – Monday Public Relations i CD PROJEKT RED• Sotheby’s International Realty, globalny nr 1 na rynku nieruchomości luksusowych, wchodzi do Polski – Poland Sotheby’s International Realty, Noble Bank oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
Corporate Social Responsibility (CSR)• Aktywni do setki – Microsoft• Tatuaże Wolności – Dentsu Aegis Network Polska/Isobar Polska/Laboratorium PR• Pomoc Mierzona Kilometrami – T-Mobile Polska wraz z agencją Monday Public Relations

PR miejsca, miasta lub regionu• Zimowy Narodowy – Testa Communications• #icekrakowinstameet – największe w Krakowie spotkanie miłośników fotografii mobilnej – Centrum Kongresowe ICE Kraków (operator Krakowskie Biuro Festiwalowe)• LEŚNE ŚLADY NATURY – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi & Telma Communications Agency
Social media• Detocell Academy – Fresh Agencja Reklamowa• Gentleman na drodze – White Bits, Digital Communication Agency• #Oddaj serce / #GiveYourHeart – Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych + Agencja Projekt PR
Bussiness-to-Bussiness PR• Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR• Idea Hub dla przedsiębiorców – Idea Bank SA• Polsko-Amerykański Tydzień Innowacji – Headlines Porter Novelli
PR finansowy i relacje inwestorskie• Orbis niekwestionowanym liderem branży hotelarskiej w Europie Centralnej –NOBILI PARTNERS• Selvita – jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem – InnerValue Investor Relations i Selvita• Kampania komunikacji wydzielenia spółki Private Equity Managers S.A. ze struktur Grupy MCI i jej IPO – Martis CONSULTING

Media Relations• Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR• Kampania PR serialu HBO „Wataha” – HBO Polska• Jacobs – Baw się kawą! – Mondelez Polska, Jacobs Douwe Egberts i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
KATEGORIE SEKTOROWE
Technologia, IT, telekomunikacja• Selfie-walk Galaxy A3/A5 - Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska• Woolet – SAROTA PR• „Lords of the Fallen” – największa polska superprodukcja 2014 roku – Hill+Knowlton Strategies Poland
Finanse• Idea Hub dla przedsiębiorców – Idea Bank SA• Mobilny Wpłatomat Idea Banku – Idea Bank SA• „Nie daj się zrobić w słupa” Kontrola Skarbowa – Kontrola Skarbowa
Uroda, Higiena i Styl Życia• Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze – Synertime Sp. z o.o. wraz z Gaca System• CD – poznaj kosmetyki inspirowane naturą – Multi Communications

Sektor spożywczy• W kuchni z E.Wedel – 24/7 Communications• przyPiwie.net czyli Żywiec społecznościowy - Grupa Żywiec S.A.• „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” – Garden of Words/Tesco Polska
Kultura i Media• Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland• Kampania wizerunkowa kanału kryminalnego CI Polsat – FIRST Public Relations i A+E Networks Poland• Człowiek nie pies i czytać musi! – Go Culture
Medycyna i Zdrowie• Bieg jubileuszowy - POLRUN – Havas PR Warsaw, Polpharma, Havas Sport & Entertainment/Havas Media• Przygotuj się na wstrząs! – Polpharma Biuro Handlowe• RECEPTA na sukces farmacji – On Board Public Relations
Sport, turystyka, rekreacja• I Żeglarskie Mistrzostwa Polski YouTuberów - magnifiCo• Zimowy Narodowy - Testa Communications• Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze• Sotheby’s International Realty, globalny nr 1 na rynku nieruchomości luksusowych, wchodzi do Polski – Poland Sotheby’s International Realty, Noble Bank oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants• Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polski i Europie Centralnej – Havas PR Warsaw, Apsys Polska• KOCHAM WARSZAWĘ – Ghelmco Poland; Partner of Promotion (agencja PR); White Bits (agencja social media)
Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka• Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR• Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media• Akademia Wynalazców im. Roberta Boscha – Robert Bosch
NGO i Sektor Publiczny• Photos for Life – Dentsu Aegis Network Polska i Isobar Polska• Adoptuj pszczołę 2 - Greenpeace• ZACHOWAJ RÓWNOWAGĘ – Partner of Promotion
KATEGORIE SPECJALNE
Kreatywność• LEŚNE ŚLADY NATURY – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi & Telma Communications Agency• Selfie-walk Galaxy A3/A5 – Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska• Przestrzeń pasji – Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw
Efektywność• Partnerstwo w działaniu – dialog ponad podziałami. – Monteiro Aneta Zacharz• Woolet – SAROTA PR• RWE Power Box – Fundacja RWE w Polsce• Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace• European Rover Challenge – Planet PR











