Non Stop Gaming – chrupki w kształcie przycisków gamepada

W odpowiedzi na intensywny wzrost rynku gamingowego firma TBM Sp. z o.o., polski producent przekąsek, wprowadza nową submarkę Non Stop Gaming stworzoną z myślą o graczach komputerowych i konsolowych. Chrupki w unikalnym kształcie przycisków gamepada są obecne na rynku od ubiegłego roku. Kampanię wspiera czołowy polski YouTuber ReZigiusz.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rynek gamingowy od wielu lat dynamicznie rośnie. Według prognoz w 2019 roku wartość rynku gier wideo na świecie osiągnie ponad 118 mld dolarów. Polska nie odstaje od trendów. Z roku na rok obserwuje się coraz większe zainteresowanie grami komputerowymi. Z Polish Gamers Research wynika, że aż 69% ankietowanych polskich internautów to gracze. Największy ich odsetek występuje w grupie wiekowej 15–34 (aż 64%). Grają na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, w sieciach społecznościowych i na konsolach[1]. W odpowiedzi na te trendy TBM Sp. z o.o., polska firma specjalizująca się w produkcji przekąsek, wprowadziła produkt przygotowany z myślą o fanach gier komputerowych.

Chrupki w kształcie przycisków gamepada

Przekąski są idealnym towarzyszem gamingowej rywalizacji. Dlatego chrupki kukurydziane Non Stop Gaming mają unikalny kształt przycisków pada, a paczka i branding osadzone są w klimacie gamingowym. Chrupki mają smaki papryki i fromage. Produkty w paczkach o gramaturze 70 g można znaleźć w sklepach Intermarche, Auchan, Kaufland i Makro oraz w wybranych sklepach sieci Auchan.

Intensywne działania reklamowe

W 2017 roku do kampanii inaugurującej nową markę, TBM zaangażował czołowego vlogera kojarzonego z grami komputerowymi – ReZiego. Youtuber, który gromadzi na swoim kanale miliony fanów, specjalnie dla Non Stop Gaming przygotował wyjątkowy prank. W 2018 roku ReZi będzie kontynuował współpracę z marką.

Marka Non Stop Gaming była także partnerem PGA Poznań Arena – największych i najważniejszych targów gier komputerowych i rozrywki multimedialnej w Polsce. Dodatkowo prowadzona była także promocja w sklepach oraz kampania reklamowa w prasie i w Internecie, w tym m.in. kampania bannerowa w czołowych serwisach dla graczy oraz intensywna aktywność w social mediach. W 2018 roku planowane jest wzmocnienie działań digital oraz kontynuacja współpracy z vlogerem.

[1] Badanie „Polish Gamers Research 2016” zostało przeprowadzone przez agencję IQS na grupie ponad 1200 internautów w wieku 15–55 lat metodą RTS na podstawie Omnibusa IQS96.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"