„Nonstop you” w kampanii Lufthansy

W prasie, internecie i na outdorze rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Lufthansy. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nonstop you”, przygotowały firmy Kolle Rebbe i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Lufthansy ma podkreślać, że najwyższa jakość obsługi i dobre samopoczucie podróżnych są priorytetem dla tych linii lotniczych. - Teraz nie mówimy już tak wiele o tym, co robimy dla naszych pasażerów. Koncentrujemy się raczej na ludziach, dla których to robimy - opisuje Bart Buyse, dyrektor generalny Lufthansy w Polsce.

Akcja, zaplanowana do 26 maja, obejmuje prasę („Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Metro”, „Rzeczpospolita”, „Polityka”, „Wprost”, „Forum”, „Newsweek”, „Wysokie Obcasy”, „Viva”), internet (Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, Filmweb, Natemat.pl) oraz outdoor (wielkoformatowe reklamy w centrach wybranych miast, reklamy w środkach komunikacji miejskiej).

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Kolle Rebbe, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?