Norbert Piotrowski i Mateusz Walkowiak w GoldenSubmarine

Norbert Piotrowski objął stanowisko strategic plannera, a Mateusz Walkowiak - social media managera w agencji GoldenSubmarine. Obaj poprzednio pracowali w Get More Social.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Norbert Piotrowski (na zdjęciu z lewej) będzie odpowiedzialny w GoldenSubmarine za współtworzenie i wdrażanie strategii obecności marek w mediach społecznościowych. Poprzednio przez prawie dwa lata pracował Get More Social, realizując projekty m.in. dla Viacom (MTV Mobile), John Deere i Grupy Allegro.

Mateusz Walkowiak będzie zajmował się w  GoldenSubmarine komunikacją z klientami w kanałach social media. Wcześniej pracował jako community manager w Get More Social, gdzie zajmował się przygotowaniem treści i prowadzeniem kampanii performance oraz profili dla klientów takich jak m.in. Tatra, Grupa Allegro, Inea Stadion, Pearson Longman i Kronopol.

grafika

Obecnie dział strategii Golden Submarine zatrudnia pięć osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji