Nordea Bank Polska reklamuje Lokatę Dynamiczną

W internecie i BTL-u trwa kampania reklamowa Lokaty Dynamicznej oferowanej przez Nordea Bank Polska wspólnie z kontem Nordea Ulubione. Akcję przygotowały i realizują firmy GoldenSubmarine i HavasMedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy Lokaty Dynamicznej w Nordea Bank Polska podkreślają, że jest to lokata, „która rośnie jak na drożdżach”, bo jej oprocentowanie zwiększa się wraz z początkiem każdego kolejnego miesiąca. Lokata zakładana jest na 12 miesięcy z możliwością wcześniejszego zakończenia bez utraty całości wypracowanych odsetek. W pierwszym miesiącu oprocentowanie wynosi 2,2 proc., a w ostatnim - 6 proc.

Kampania jest kontynuacją emitowanych w czerwcu reklam konta Nordea Ulubione (przeczytaj o nich więcej).

grafika

Akcja reklamowa Lokaty Dynamicznej jest skierowana głównie do mieszkańców aglomeracji i ich okolic. Działania od połowy czerwca obejmują internet (reklamy displayowe, aktywności w wyszukiwarce Google i na Facebooku, serwis ulubione.nordea.pl) oraz materiały BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja GoldenSubmarine, a zakupem mediów zajął się dom mediowy HavasMedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"