„Normalne życie po 60” - jakie korzyści niesie podwyższenie wieku emerytalnego

W internecie ruszyła kampania społeczna pod hasłem ”Normalne życie po 60.”, której celem jest uświadomienie Polakom korzyści, jakie przyniesie podwyższenie wieku emerytalnego. Inicjatorami akcji, za której realizację odpowiadają agencje San Markos i Think Kong, są PKPP Lewiatan i Forum Młodych Lewiatana.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania, która ma potrwać 4-6 tygodni, adresowana jest przede wszystkim do osób młodych. W ramach działań powstały profile akcji na Facebooku i Twitterze, gdzie internauci mogą odnosić się do poruszanej tematyki, zgłaszać własne propozycje i uzyskać odpowiedzi na pytania.

Dodatkowo w sieci rozpowszechniana będzie poniższa infografika pokazująca zalety podwyższenia wieku emerytalnego.  

grafika

Za realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa San Markos we współpracy z agencją marketingu interaktywnego Think Kong.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"