NOS BBDO dla Dr. Oetkera

W kwietniu tego roku Dr. Oetker wprowadził na rynek nowy deser Créme Olé

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Créme Olé jest pierwszym deserem na bazie świeżego mleka, który przygotowuje się i spożywa na zimno. Cena produktu w handlu nowoczesnym wynosi ok. 1,30 zł, a w handlu tradycyjnym ok. 1,50 zł.

Kampanię reklamową Créme Olé przygotowała agencja NOS BBDO. 30" spoty będą emitowane w Posacie od 24.05.2004 do 11.07.2004. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Directon OMD. Za działania PR dla nowego produktu odpowiedzialna jest agencja Spin Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów