Novak Djoković straci kontrakt z Lacoste? Sponsor analizuje wydarzania z Australii

Francuska marka odzieżowa Lacoste przyjrzy się wydarzeniom sprzed startu Novaka Djokovicia w Australian Open. Luksusowa marka jest sponsorem słynnego tenisisty.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Lider światowego rankingu ATP Novak Djoković po batalii z władzami Australii, ostatecznie nie dostał zgody na wjazd do kraju i występ na wielkoszlemowym turnieju Australian Open. Wiza Serba została anulowana z powodu błędów we wniosku wizowym. Tamtejsze prawo nie pozwala przekraczać granicy osobom nieszczepionym na Covid-19, a "Nole" (jak nazywają Djokovicia fani) nie przyjął szczepionki.

Wyjątkiem było uzyskanie statusu ozdrowieńca na krótko przed przyjazdem na Antypody - okazało się, że serbski tenisista nie przekazał informacji na ten temat zgodnie ze stanem faktycznym. Djoković  zaakceptował decyzję władz Australii i opuścił kraj.

Lacoste reaguje na aferę wokół Djokovicia

Lacoste poinformowała w poniedziałek, że chce zweryfikować wydarzenia, które wywołały kilkunastodniową batalię prawną, w konsekwencji której Novak Djoković nie zawalczy o obronę tytułu Australian Open. Lacoste jest jednym ze sponsorów Serva.

"Tak szybko jak to możliwe, skontaktujemy się z Novakiem Djokovicem, aby przeanalizować wydarzenia, które towarzyszyły jego obecności w Australii" - poinformowała francuska marka odzieżowa w oświadczeniu, cytowanym przez CNN.

"Życzymy wszystkim wspaniałego turnieju i dziękujemy organizatorom za wszystkie wysiłki, aby turniej odbywał się w dobrych warunkach dla zawodników, personelu i widzów" - dodano.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-serial-tenisisci-novak-djokovic ##

Co dalej ze sponsorami Djokovica?

Sponsorzy Djokovica do tej pory w zasadzie milczeli w sprawie kontrowersji wokół występu Serba na tegorocznym Australian Open. Opuszczenie pierwszego wielkoszlemowego turnieju w sezonie przekreśla jego szanse na zdobycie upragnionego "Wielkiego Szlema", czyli wygranie czterech najważniejszych turniejów w tourze (obok AO są to: Wimbledon, US Open i French Open) .

Brak "Wielkiego Szlema" oddala także szanse Djokovica na tytuł najlepszego tenisisty w historii. Innym problemem tenisisty może być decyzja władz Francji. Na początku tego tygodnia ogłosiły, że wstęp na obiekty sportowe (w tym korty) będą mieli tylko zaszczepieni przeciw Covid-19 sportowcy i widzowie. Nie wiadomo zatem, jak w tym kontekście reagować będą sponsorzy Novaka Djokovica.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/novak-djokovic-bez-szczepienia-na-covid-i-wizy-w-australii-ryanair-komentuje ##

Serb współpracuje reklamowo z Peugeot, producentem zegarków Hublot , sportowym gigantem Asics . W swojej karierze zdobył 20 tytułów wielkoszlemowych. "Forbes" szacuje, że w ubiegłym roku kontrakty reklamowe tenisisty opiewały na 30 milionów dolarów rocznie, co plasuje go na 46. miejscu najlepiej zarabiających sportowców na świecie.

Eksperci pytani niedawno przez Wirtualnemedia.pl o postrzeganie Serba w oczach reklamodawców wskazywali, że jego postawa wobec szczepień różnie wpływa na wizerunek marketingowy. Zdaniem jednych to niesportowe zachowanie zmniejszające atrakcyjność Djokovicia dla reklamodawców, a jego sponsorzy powinni zająć stanowisko w obecnej sytuacji.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji