Novem, PiMedia Group i MullenLowe MediaHub zajmą się obsługą Tauronu w internecie

Agencje Novem, MullenLowe MediaHub z MullenLowe Warsaw i PiMedia Group wygrały przetarg spółki Tauron na obsługę jej kampanii reklamowych w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W ofertach każda z agencji miała przedstawić cenę oferty brutto. To łączna stawka, jaką agencja oferuje Tauronowi za 3 określone usługi obejmujące: przeformatowanie kreacji reklamowych przekazanych przez spółkę, ich aktualizację oraz wykonanie analiz.

Pimedia Group zaproponowało cenę 246 zł, Redgroup – 5 535 zł, Mastermind Media – 28,29 zł, Starcom (Publicis Media) - 270,00 zł, MullenLowe MediaHub z Octopus Warsaw - 270,60 zł, ClickAd SA - 51,00 zł oraz Novem – 3,69 zł.

Zaproponowane stawki stanowiły jedynie 5 proc. kryterium oceny przy wyborze zwycięskiej agencji. Pozostałe 40 proc. to zaproponowana przez agencję prowizja od zakupu powierzchni reklamowej, 30 proc.- jakość media planu, 15 proc. - stopień realizacji celu kampanii i 10 proc. - jakość materiałów reklamowych.

Wybrane agencje będą pracować dla Tauronu przez rok od zawarcia umowy. Budżet na zaplanowane przez spółkę aktywności w tym okresie w interrnecie, obejmujący również wynagrodzenie agencji to 7,38 mln zł.

Zajmą się przygotowywaniem (planowanie, projektowanie i produkcja), prowadzeniem i monitorowaniem efektów kampanii reklamowych w internecie oraz przygotowywaniem analiz dotyczących działań i kampanii reklamowych spółki oraz jej konkurencji (optymalizacja budżetów mediowych).

Zaplanowane przez Tauron działania reklamowe w internecie mają na celu uzyskanie wymaganej ilości akcji użytkowników w postaci zamówienia produktu, pozostawienia lead’a, zapisania się na newsletter, rejestracji w serwisie, etc. oraz przekierowywanie wymaganej liczby użytkowników do serwisów, stron internetowych spółki poprzez kliknięcia w link (reklamy typu display, linku tekstowego, e-mailingu, reklamy typu video, artykułu sponsorowanego, etc.).

Do niedawna usługami tymi zajmowała się agencja ClickAd, która wygrała przetarg spółki jesienią ub.r. Ostatnio spółka Tauron Sprzedaż powierzyła obsługę działań reklamowych w interrnecie agencji Novem, bo zerwała obowiązujący do września br. kontrakt z agencją ClickAd i nałożyła na nią kary umowne. Ta bowiem miała nie zrealizować dla spółki zadeklarowanych celów kampanii.

Tauron jest obecnie w trakcie przetargu, w którym wybierze dom mediowy do współpracy - do wzięcia jest 11 mln zł budżetu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"