Przetarg dotyczy świadczenia kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach oraz wsparcia spółki w efektywnej realizacji kampanii reklamowych. Wybrane agencje zajmą się planowaniem i zakupem mediów oraz optymalizacją kampanii. Będą odpowiadać za koordynację i kontrolę wszystkich działań związanych z realizacją kampanii reklamowych, współpracować ze wskazaną przez Tauron agencją reklamową.
Obsługa mediowa dotyczyć będzie kampanii realizowanych w telewizji, radiu i prasie. Kampaniami w internecie zajmie się agencja wybrana w oddzielnie prowadzonym przetargu. W nim o budżet spółki walczą agencje: Pimedia Group, Redgroup, Mastermind Media, Starcom (Publicis Media), MullenLowe MediaHub z Octopus Warsaw, ClickAd SA oraz Novem .
Tauron w przetargu mediowym planuje wybrać maksymalnie 2 agencje, z którymi będzie współpracować przez rok (dopuszcza możliwość przedłużenia umów o kolejnych 6 miesięcy). Zawrze z nimi umowy ramowe, co oznacza, że każdorazowo będzie zlecać im określone działania przez cały okres ich trwania.

Budżet, jaki spółka przeznaczy na media wynosi 9 mln zł netto, czyli 11,07 mln zł brutto. Przetarg trwa do 5 sierpnia.
Obecnie za obsługę mediową Tauronu odpowiadają agencje Starcom (Publicis Media) i ClickAd.
Zostały wybrane w przetargu, który ruszył pod koniec 2018 roku, a został zakończony w lutym 2019 roku. Umowę z nimi podpisano wówczas na rok, a wartość budżetu wynosiła 12,3 mln zł.











