Novem wygrała przetarg Play

Agencja Novem rozpoczęła obsługę Play w zakresie marketingu afiliacyjnego. To wynik wygranego przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Novem wygrała przetarg Play

Novem zajmie się realizacją kampanii reklamowych i bieżących projektów sieci komórkowej Play w zakresie działań performance marketingowych. Agencja odpowiadać będzie za strategię, planowanie i zakup mediów oraz ich optymalizację.

Komunikacja będzie prowadzona z wykorzystaniem afiliacji, w tym kanałów display oraz e-mail marketing. Umowa ramowa zawarta została na czas nieokreślony.

Novem prowadzi dla Play działania afiliacyjne już od ponad 10 lat. W tym okresie realizowała koncepcje kreatywne, landing page oraz zapewniała operatorowi wsparcie w zakresie IT pod kątem wybranych narzędzi marketingowych.

W trzecim kwartale br. Play Communications osiągnął wzrost przychodów operacyjnych w skali roku o 5,2 proc. do 1,8 mld zł oraz 233,1 mln zł zysku netto (wobec 189,8 mln zł rok wcześniej). Na koniec września telekom miał 12,72 mln aktywnych klientów, w tym 9,11 mln abonentów. Wydatki marketingowe zwiększył o 29 proc.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach