Zadaniem agencji Whites będzie rozwój ruchu organicznego, realizacja kampanii performance marketing, komunikacja w social media oraz współpraca web development.
- Wybór Whites na partnera do realizacji działań digital 360 nie był przypadkowy. Zarówno w naszej pracy w klinice, jak i w relacjach biznesowych, kluczowe jest dla nas doświadczenie, wiedza i zaangażowanie. W doświadczeniu specjalistów z Whites widzimy ogromny potencjał na realizację wyznaczonych celów. w nOvum wiemy natomiast, że w doświadczeniu naszych ekspertów nOvum jest nadzieja dla przyszłych rodziców, dlatego tak ważne są dla nas precyzyjne działania, dzięki którym dotrzemy z naszą misją do szerokiego grona pacjentek i pacjentów. nOvum to nie tylko ośrodek leczenia niepłodności, ale również miejsce w którym opiekujemy się pacjentami kompleksowo, wierząc, że holistyczne i zaangażowane podejście w każdy medyczny przypadek przyniesie naszym Pacjentom wymarzoną ciążę - mówi Jan Lewandowski, wicedyrektor kliniki nOvum.

Agencja Whites już m.in. opracowała strategię kampanii płatnych oraz stworzyła kreacje reklamowe, które mają przyciągnąć uwagę użytkowników i osiągnąć zakładane rezultaty.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.











