Nowa aplikacja „Blue Legends” Lufthansy

Nowa aplikacja „Blue Legends” Lufthansy połączy często podróżujących pasażerów. Rozwiązanie pozwoli na wirtualne meldowanie się we wszystkich lokalizacjach Lufthansy, na całym świecie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zgodnie z przyjętym mottem „living on a badge”  Lufthansa, jako pierwsza linia lotnicza, wprowadza dla swoich pasażerów możliwość nowego wirtualnego meldowania się. Dzięki aplikacji „Blue Legends” będą oni mogli podzielić się szczegółami swojej podróży z innymi, wykorzystując sieci społecznościowe. „Blue Legends” pozwala użytkownikom na wirtualny „check-in” na lotniskach, specjalnych strefach dla Klasy Biznes i we wszystkich lotach Lufthansy wykorzystując aplikację Foursquare. Rozwiązanie to nie zastępuje tradycyjnego „check in” na loty Lufthansy, jednak za meldowanie się na wirtualnych stronach, pasażerowie będą otrzymywać specjalne nagrody i przydomki.

I tak, dla przykładu osoba podróżująca najczęściej jedną trasą może otrzymać przydomek „ekspert pilot”, a Ci, którzy meldują się przed 6 rano będą nazywani „porannymi ptaszkami”. Jeśli zaś ktoś przeleci więcej niż 388 000 km z Lufthansą, otrzyma przydomek „do księżyca”. Dodatkowo, osoba, która często melduje się za pośrednictwem Foursquare otrzyma status „burmistrza” zamiast „ekspert pilot”. Zbierając poszczególne przydomki, podróżujący, którzy najczęściej będą korzystali z wirtualnych stron Lufthansy, staną się prawdziwymi „legendami niebios”.       

Blue Legends, to pierwsze z dziesięciu tzw. połączeń aplikacyjnych Foursquare, zbudowane wokół sieci społecznościowej Foursquare, aktualnie dostępne w wersji beta w galerii Foursquare lub na stronie www.lufthansa.com/blue-legends. Jest ono dostępne również na urządzeniach mobilnych. Dzięki tej aplikacji użytkownicy mogą uaktywniać swoje bieżące położenie za pośrednictwem sieci społecznościowych.

Pozycję użytkownika określa się za pomocą lokalizacji radiowej lub GPS w taki sposób, że aplikacja ukazuje znajdujące się w pobliżu miejsca, takie jak chociażby restauracje, czy kina, do których można się zameldować. 

W 2009 roku, Lufthansa opracowała aplikację MySkyStatus, która pozwala użytkownikom na wysyłanie automatycznych aktualizacji swoich lotach poprzez sieci społecznościowe. Od roku 2010, uczestnicy programu Miles & More mogą dzielić wskazówkami dotyczącymi swojej podróży przez aplikację MemberScout.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online