Nowa kampania Antyradia

1 lutego 2006 r. ruszyła nowa kampania outdoorowa Antyradia 94 FM.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jej głównym celem jest wzmocnienie świadomości marki i prezentacja nowego, zmodyfikowanego logotypu stacji. Tym samym zakończono ewolucję visualuwywodzącego się z historycznego logo Radia 94, które przeistoczyło się w Antyradio 94 FM w czerwcu ubiegłego roku.

Nośnikami miesięcznej kampanii Antyradia są wielkoformatowe tablice 6x3m w starannie wybranych, strategicznych lokalizacjach na terenie aglomeracji warszawskiej. Oprócz logotypu na plakatach umieszczono trzy hasła definiujące wyrazisty charakter stacji: „Rock Honor Ojczyzna”, „200% Rocka” i „Niegrzeczne Dziecko Eteru”. Przygotowując kampanię Antyradio korzystało wyłącznie z własnego potencjału kreatywnego.

Antyradio to ponadregionalna sieć radiowa, której właścicielem jest grupa Ad.point - dostępna jest w Warszawie (94 FM), na Śląsku (106,4 FM), w Zagłębiu (89,8) oraz na Podbeskidziu (105,0 FM).

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"