Nowa kampania Dafi na TikToku z udziałem Dody

Doda została ambasadorką marki Dafi. W najnowszej kampanii filtrów do wody piosenkarka „buntuje się” przeciwko sztucznej inteligencji, przypominając, że prawdziwa inteligencja to ta naturalna, a jej najlepszym wsparciem jest odpowiednie nawodnienie.

Małgorzata Major
Małgorzata Major
Udostępnij artykuł:
Nowa kampania Dafi na TikToku z udziałem Dody
Doda w kampanii reklamowej marki Dafi

– Doda to artystka, która potrafi zwrócić uwagę na siebie, ale również na istotne kwestie społeczne. Jej autentyczność i siła przekazu sprawiają, że jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych osobowości w Polsce. Podobnie jak Dafi, marka filtrów do wody, która od ponad 30 lat inspiruje miliony Polaków do zmiany nawyków i świadomego dbania o środowisko. Wybór Dody na ambasadorkę to strategiczna decyzja, dzięki której wspólnie możemy osiągnąć ważny cel – przekonać kolejne miliony ludzi do prostych działań sprzyjających zdrowiu, oszczędności i planecie – mówi Katarzyna Bursztein, dyrektor marketingu Dafi.

Współpraca będzie koncentrować się na promocji butelek filtrujących Dafi w digitalu, głównie w social mediach. Produkty marki współtworzone przez ambasadorkę będzie można znaleźć w e-commerce Dafi, a także w sklepach stacjonarnych największych sieci handlowych na terenie całej Polski.

Seria sześciu filmów na TikToku pokazuje, jak Polacy korzystają ze sztucznej inteligencji, pytając ją o wszystko – od podróży, przez dietę, aż po ćwiczenia na jędrne pośladki. Ale zamiast wygenerowanych odpowiedzi, dostają coś innego – rady od Dody, która w swoim stylu udowadnia, że wystarczy pić wodę, ruszyć głową i nie iść na skróty – informuje Dafi.

Futurystyczny świat AI vs. prawdziwa inteligencjaFilmy startują w high-techowej, laserowej przestrzeni, gdzie Doda przedstawia problem. Ale za chwilę przenosimy się do realnego świata i wszystko staje się jasne. Dynamiczne zmiany scenerii podkreślają kontrast między sztucznym światem, a naturą. Nowoczesna technologia użyta w nagraniach pozwala przenosić się z miejsca na miejsce w ułamku sekundy – czytamy w komunikacie marki Dafi.

– Kampania była realizowana w VuFinder Studio, przestrzeni wykorzystującej rozwiązania najnowszej generacji, gdzie w ciągu 8 godzin powstały materiały w 7 różnych lokacjach, łączące wirtualne tła z realnymi elementami scenografii. Dzięki temu oszczędziliśmy czas, paliwo i ograniczyliśmy ślad węglowy, bo ekologia to też inteligentny wybór  – mówi Katarzyna Bursztein. 

Pierwsze materiały z udziałem Dody pojawią się na początku kwietnia. 

Małgorzata Major
Autor artykułu:
Małgorzata Major
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"