Agencja G7 przygotowała nową kampanię promującą trzy taryfy Era Tak Tak: Taryfa SMS Fan, Taryfa Cały Dzień, Taryfa Razem.
Kampania pokazuje usługę Era Tak Tak, jako dostosowany do indywidualnych potrzeb konsumenta i dający mu duży wybór opcji, najprostszy i najtańszy sposób na korzystanie z telefonu komórkowego.
Kampania zbudowana jest z trzech różnych ogłoszeń prasowych. Każde z nich podkreśla zalety innej taryfy: tanie SMS - owanie, tańsze połączenia w sieci Era i stałą stawkę za połączenia za cały dzień.
Ogłoszenia łączy zarówno spójność wizualna, jak i jedno hasło całej kampanii "wybór jest prosty".
Ogłoszenia będą się ukazywać w prasie na 3 kolejnych stronach. Kampania będzie prowadzona w dziennikach (Gazeta Wyborcza, Super Express), tygodnikach (Auto Świat, Wprost, Newsweek) i miesięcznikach (Pop corn, Dziewczyna, Elle, Marie Claire, Film, Dos dedos).

Kampania potrwa do końca września.
Ze strony Klienta (Era)
Piotr Struzik
Ze strony Agencji (G7)
Jowita Michalska, Marcin Jeziorski , Zespół kreatywny: Jacek Izrailewski, Janek Koza











