Nowa kampania Frito Lay

Polski i rosyjski oddział BBDO przygotowały wspólnie spot reklamowy dla Frito Lay

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Frito Lay Poland Sp. z o.o. wprowadza do sprzedaży nową linię chipsów Lay's o nazwie Złociste w trzech smakach: naturalnie solone, z koperkiem i maślane. Ich sprzedaż wspiera kampanią telewizyjną oraz działaniami BTL - informuje internetowe wydanie "Media&Marketing Polska".

 Spot w wersjach 30- i 15-sekundowej emitowany jest w Polsacie i TV4 (kampanię telewizyjną zaplanowano na 13 tygodni). Przy tworzeniu kreacji reklam pracowały wspólnie rosyjska agencja BBDO Moskwa oraz polska agencja NoS/BBDO. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Wsparciem kampanii telewizyjnej są również materiały BTL, takie jak: plakaty, headery, wobblery i stojaki do hipermarketów oraz reklamy w prasie handlowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online