Nowa kampania marki Vigor

Rozpoczęła się emisja nowej reklamy marki Vigor, którego producentem jest US Pharmacia.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Cele komunikacyjne stojące przed kampanią marki VIGOR to m.in.: dalsze budowanie świadomości produktu, zbudowanie związku emocjonalnego konsumentek z marką.

Aby wypełnić cele komunikacyjne stojące przed nowym spotem zastosowano wyrazistą estetykę i dynamikę obrazu oraz muzyki. Film emanuje pozytywnymi emocjami, pokazano w nim scenki wzięte z życia, pełne energii, radości i witalności. W spocie komunikowane są również racjonalne argumenty przekonujące do sięgnięcia po preparat. Bo przecież Vigor to zestaw ponad 30 witamin i minerałów, który kompleksowo dba o zdrowie.

Autorami pomysłu spotu są członkowie zespołu kreatywnego agencji Red 8 Communications Group. Spoty wyreżyserowała Joanna Rechnio.

Kampania została zaplanowana i zakupiona przez dom mediowy Starcom. Spoty są emitowane w głównych stacjach telewizyjnych między innymi w: TVP, Polsat, TVN, TV4, TV Puls.

Dla marki VIGOR pracuje zespół Red8 Communications w składzie:Zespół Account: Viola StanisławskaZespół kreatywny: Piotr Grzegorzewski; Jarek Goleniowski

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"