Nowa kampania Parku Handlowego Bielany

Trwa kampania wrocławskiego Parku Handlowego Bielany, należącego do sieci Inter IKEA Centre Polska S.A.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Realizuje ją agencja Focus Advertising, obsługująca wszystkie parki handlowe tej sieci w Polsce.

Dwustopniowa kampania, mająca ukazać rozszerzanie się oferty wrocławskiego parku, oparta jest na koncepcji wykorzystania podobnego layoutu w obydwu wersjach. Różnice polegają na zmianach kolorystycznych paternu i użyciu odmiennych haseł. W ten sposób zachowana zostaje spójność komunikacji – kolejne odsłony billboardów są łatwo rozpoznawalne jako reklamy tego samego parku handlowego, a przy tym dostarczają nowych informacji.

       

Obecnie trwa druga część kampanii, informująca o tym, że Bielany rozszerzyły swoją ofertę o nową galerię meblową i Electro World.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"