Nowa kampania Peugeota

Kampania samochodów dostawczych Peugeot przygotowana przez Euro RSCG Warsaw

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową promującą specjalną ofertę przygotowaną dla samochodów dostawczych Peugeot.  Modele Partner, Expert i Boxer objęte są teraz 4 - letnią gwarancją, potwierdzającą ich niezawodność. Wiąże się to również z mniejszymi kosztami prowadzenia działalności gospodarczej i zwiększaniem zysku.

Kampania prowadzona jest pod hasłem "Masz bogatą przyszłość" i ma na celu  zachęcić przedsiębiorców do zapoznania się z ofertą. Kampania prowadzona jest w prasie ogólnopolskiej (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Fakt, Super Express, Puls Biznesu),  lokalnej jak i w tytułach branżowych ( Flota, Handel + Zarządzanie) od 17 lutego do 4 marca oraz w Internecie od 21 lutego do 4 marca.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"