Nowa kampania piwa Królewskie

Grupa Żywiec rozpoczyna kampanię piwa Królewskie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z początkiem sierpnia rozpoczęła się teaserowa faza kampanii piwa Królewskie (Grupa Żywiec). Billboardy ze sloganem "Równe piwo dla równych facetów" będą miały swoje rozwiązanie za blisko dwa tygodnie - informuje internetowe wydanie "Media&Marketing".

 Kampania jest realizowana wyłącznie w regionie Warszawy i Mazowsza i używa przede wszystkim outdooru.

Akcja będzie miała po rozwiązaniu jeszcze dwie egzekucje i potrwa przez cały sierpień i część września. Autorem kreacji jest agencja Polymus Integrated Communication, zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Brand & Media OMD, zaś zakupem nośników reklamy zewnętrznej Media Concept. Nowy wizerunek marki Królewskie znajdzie odzwierciedlenie także w materiałach POS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele